a. olen 15-vuotiaan tasolla identiteettini kehityksessä. ei ihmekkään että olen joutunut ongelmiin itseni kanssa! (vittu!)
b.mitä helvettiä olen sitten yrittänyt rakentaa itsestäni näiden vuosien aikana?! (saatana!)
c. miten helvetissä olen osannut huijata ihmisiä siihen, että olisin mukamas lähelläkään aikuisuutta, mukaanlukien itseänikin? (idiots!)
d. ei ihmekään etten ole ymmärtänyt toisia ihmisiä enkä itseänikään! identiteettiähän tässä olen koko ajan kipuillut! identiteetti tuntematon! (perkele!)
e. olen missannut kaiken kivan (seksi, huumeet ja rokkenroll) siinä kaiken keskellä omaksuessani minulle valmiiksi annettua identiteettikaavaa! (helevetti!)
f. vielä ei ole liian myöhäistä! (jee!)
g. ei tarvitse kuin rakentaa itsensä uudelleen omista lähtökohdista! (thank god!)
h. ei tarvitse olla kuin sitä mihin itsellä on kapasiteettiä (ja sitähän on kaikilla), hyväksyä ainainen keskeneräisyyteni, saada itseni ja ympärillä olevatkin ihmiset tajuamaan, että jokainen elää vain omaa vaihettaan ja omaa elämäänsä! (woohoo!)
i. passaan huumeet, mutta otan seksin ja rokkenrollin! (wiked!)